حماسه 9 دی سیلی محکمی به فتنه گران زد

حجت الاسلام والمسلمین ابوعلی گفت:از آنجایی که روز نهم دی ماه روز بزرگی است و نقشه های چندین ساله دشمن را خنثی نمود میبایست ان را گرامی داشت و همه در این روز بزرگ حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بهبهان نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی امام جمعه بهبهان در نماز آدینه این هفته ضمن تقدیر از هیئات و گروههای مذهبی از برگزاری باشکوه دو ماه سوگواری اهل بیت (ع) اظهار داشت : پس از دو ماه سوگواری و مجلس عزا برای اهل بیت (ع) توسط مردم باید فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک گفت و امید است خداوند اجر این ارادت ها را به شما مردم عنایت بفرماید.

امام جمعه بهبهان در خطبه اول با اشاره بحث تقوا ، توصیه همیشگی نماز جمعه ابراز داشت : با توجه به تاکید زیاد اسلام به بحث تقوا باید انسان تقوا پیشه نماید تا در نتیجه دست از گناه بردارد ، واجبات را انجام دهد و محرمات را ترک نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گرامیداشت روز بصیرت که در نهم دی ماه نامگذاری شد تصریح کرد : از آنجایی که روز نهم دی ماه روز بزرگی است و نقشه های چندین ساله دشمن را خنثی نمود می بایست ان را گرامی داشت و همه در این روز بزرگ حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام ابوعلی عنوان کرد : روز نهم دی ماه سال 88 که در پی فتنه کشورهایی چون آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورها بوجود آمد، سیلی محکمی به فتنه گران اصلی یعنی استکبار بود زد.

امام جمعه بهبهان در پایان از همه مردم دعوت به حضور در روز سه شنبه نهم دی ماه نمود و خاطر نشان کرد : همه باید در این روز بزرگ حضور پیدا کنند تا به آمریکا اعلام کنیم که هم دست آشکار تو را می بینیم مانند 16 آذر و دفاع مقدس و هم دست پنهان تو مانند قتنه 88 را خواهیم دید و میشناسیم و بدانند که خشم ملت ما همواره علیه شما خواهد بود.

گفتنی است راهپیمایی روز نهم دی ماه ، سه شنبه در شهرستان بهبهان از میدان شهید جوانمردی شروع و تا محل امامزاده حیدر (ع) ادامه خواهد یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی