بازدید فرماندار و شهردار از راسته بازار و منزل نجف خان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهبهان حسین ملک خدایی فرماندار شهرستان به همراه مهندس پیدایش شهردار به دعوت رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بهبهان از منزل نجف خان منصوری و راسته بازار بهبهان بازدید کردند.
امیر منصور صفوت هدف از این بازدید را مشاهده وضعیت موجود این بافت ها و توجه بیشتربه آن دانست و گفت:امسال برای ادامه کار مرمت و بازسازی منزل نجف خان مبلغی را در نظر گرفته ایم و راسته بازار نیز نیازمند توجه ویژه و مرمت باسازی است.
صفوت در ادامه بهره برداری از مکانهای تاریخی که از سوی میراث برای مرمت آنها هزینه شده را از اولویت های کاری خود دانست و گفت:باید بکوشیم علاوه بر حفظ و مرمت و جلوگیری از تخریب آثار به فکر معرفی ملی و جهانی آثار و جذب توریست و درآمدزا نمودن این صنعت باشیم.
حسین ملک خدایی نیز بهبهان را با پیشینه تاریخی غنی و پر افتخار توصیف و از میراث فرهنگی استان و استاندار محترم خواستار توجه ویژه به حوزه میراث و گردشگری بهبهان شد و گفت:حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بهبهان با توجه به پیشینه و سبقه تاریخی و وضعیت طبیعی و اقلیمی می تواند به یکی از قطب های تاریخی و گردشگری مبدل شده و زمینه اشتغال و درآمد زایی در این حوزه را فراهم کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی