انجام بیش از 94مورد عملیات ایمنی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداریبهبهان

توصیه‌های ایمنی سازمان آتش‌نشانی به شهروندان

94مورد عملیات اطفا حریق و امداد نجات در آبان و آذر ماه توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری بهبهان صورت گرفته است

به گزارش روابط عمومی شهرداری بهبهان و به نقل از مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان در آبان و آذرماه گذشته بیش از پنجاه مورد عملیات اطفاء حریق و خدمات ایمنی را انجام داده است.

در این عملیات ها چندین مورد تصادف منجر به فوت و همچنین یک مورد گاز گرفتگی نیز اتفاق افتاد که منجر به فوت یک جوان گردید .

جهانبخش زمانی فکریبا اعلام این خبر گفت:

با توجه به افزایش جمعیت و رشد ساخت و سازهای و همچنین آپارتمان نشینی ، از کمبود امکانات ایستگاه ها گلایه کرد و از مسئولین شهری خواست که با نگاه ویژه ای ، در صدد حل مشکلات این سازمان خدمت گزار باشند.

ایشان با توجه به گستردگی زیاد شهر ،افزایش و تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی را خواستار شد و افزود : در حال حاضراین سازمان فقط دارای 2 ایستگاه و 35 نفر پرسنل می باشد که کمبود امکانات و تجهیزات و همچنین عدم شرکت در دوره های آموزشی و نیزوضعیت نامطلوب مالی پرسنل،باعث پایین آمدن انگیزه این قشر فداکار و خدمتگزار شده است .

زمانی فکری که بیان این مشکلات را خواسته مردم دانست اضافه کرد : از مهمترین کمبودهای ضروری سازمان ، تشک نجات ، بالابر و نیزتورباکس(مکنده ی دود) می باشد که در صورت بروز آتش سوزی در طبقات بالایآپارتمان ها و نبود این امکانات ، خدای ناکرده خسارات و صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی شهرداری بهبهان از رانندگان خودروها خواست با شنیدن صدای آژیر خودروهای آتش‌نشانی ، راه را برای آنها باز کنند تا با وجود ترافیک خیابان‌ها، این خودروها و مأموران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه برسند.

زمانی فکریبا بیان اینکه هر ساله با فرا رسیدن فصل سرما حوادث مربوط به وسایل گرمایشی نیز افزایش می‌یابد از شهروندان بهبهانی خواست با کنترل و چک کردن مرتب وسایل گازسوز و نفت سوز خود، از سالم بودن همه اجزا آن به ویژه لوله‌های دودکش و اتصالات آن مطمئن شوند تا خدای ناکرده حوادثی همچون آتش سوزی و یا نشت گاز مونواکسیدکربن روی ندهد.

مسئول سازمان آتش نشانی در پایان این گفتگواز شهروندان خواست با رعایت همه نکات ایمنی و استفاده از وسایل سالم و استاندارد ، زمستان بی‌خطر و آسوده‌ای را پیش رو داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی