طرح فرهنگی ، مذهبی ، اجتماعی بین الحرمین در دستور کار قرار گرفت

———————————————-

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهبهان حسین ملک خدایی ضمن بررسی و بازدید فضای مابین امامزاده شاه میر عالی حسین (ع) و امامزاده فضل ابن موسی الرضا(ع) بر اجرای این طرح تاکید و از شهردار و مسئولین مربوطه شهرستان خواست اجرای این طرح را در دستور کار قرار دهند.

حسین ملک خدایی در نشستی که با حضور شهردار ، اوقاف ، هیئت امنای این دو امامزاده تشکیل شد بر تصویب و جانمایی طرح فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی بین الحرمین تاکید کرد.

فرماندار شهرستان ضمن بازدید از فضای اجرای طرح گفت : این طرح با هدف احیاء بافت فرسوده ، حل معضل ترافیکی و توجه ویژه به اماکن متبرکه در شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که می بایست تلاش کنیم با پیگیری مستمر آن را به سرانجام برسانیم.

ملک خدایی وجود خیرین را در شهرستان موجب خیر و برکت در هر کاری دانست و گفت تاکنون تعدادی از خیرین در خصوص اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند و انشالله با کمک آنان این طرح را اجرا خواهیم کرد.

در پایان فرماندار شهرستان اظهار امیدواری کرد با طرح هایی که شورای محترم شهر بهبهان مورد تصویب قرار داده و ایده ها و تلاش های مهندس پیدایش شهردار پرتلاش بهبهان بزودی تحولات عظیمی در شهرستان شاهد خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی