کاشت بیش از ۷۰۰اصله نهال در سطح شهر


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

🟢مسعود دایی زاده سرپرست شهرداری بهبهان: تا پایان سال بیش از ۲ هزار اصله درخت در سطح شهر کاشته خواهد شد.

🔽صبح امروز، با حضور معاونت خدمات شهری ،اعضای شورای اسلامی شهر ،مدیر فضای سبز و کارکنان این مجموعه ،در پارک شاهد بیش از ۶۰عدد اصله نهال مثمر همانند(توت،انجیر ،حنا و کنار)با مشارکت برخی از مهدها و پیش دبستانی های سطح شهر بهمراه خانواده ها و فرزندان آنها، با هدف ارتقا سرانه و توسعه فضای سبز کاشته شد .
🔽ایشان افزود :شهرداری بهبهان طی ۲ ماه گذشته در حوزه درخت کاری و اهمیت دادن به فضای سبز شهری اقدامات خوبی را انجام داده که جا دارد از تک تک همکارانمان در این حوزه قدردانی کرد و لذا در طول این چند روز در دیگر نقاط معین شده توسط کارشناسان ،همچین اقداماتی صورت گرفته است .
🔽ایشان گفت: قطع یقین با افزایش و توسعه فضای سبز سطح شهری، احداث پارک ها و کاشت درخت در اطراف مناطق مسکونی، اداری، تجاری و در حاشیه خیابان ها می توان ارزش زیباشناختی یک شهر را نیز بالا برد.از شهروندان گرامی انتظار داریم در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشیم.
🔽از تک تک شهروندان گرامی خواهشمندیم در صورت هر گونه مشکل یا پیشنهادی در این زمینه با برقراری ارتباط با عوامل شهرداری و سامانه ۲۴ساعته۱۳۷ ،پل ارتباطی مردم با شهرداری ،نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دهند .
🔽در پایان حفظ و نگهداری درختان را مهمتر از کاشت آن ها دانست و افزود: کاهش آلودگی هوا، تولید اکسیژن و تلطیف هوا، جذب گرد و غبار و اشعه های مضر خورشید از مهمترین اثرات توجه به فضای سبز خواهد بود.
🕔هفدهم اسفند ماه ۱۴۰۲
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی