علیرضا بهادری شهردار بهبهان : ⭕ مقدمات اجرای مرحله دوم نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر بهبهان فراهم شده


همترین اولویت بنده توجه به نظر مردم و رضایت‌ شهروندان است و خوشحالم که تاکنون تلاش نموده ام بر اساس خواسته همشهریان عزیز عمل کنم‌

???? مهندس بهادری شهردار بهبهان در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای  مرحله دوم نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر بهبهان گفت : طبق نظر سنجی های انجام شده یکی از خواسته های اصلی شهروندان در شهر بهبهان، بهبود وضعیت آسفالت معابر است و تلاش ما اینست که در پاسخ به این مطالبه بحق مردم تلاش ما اینست که با برنامه ریزی های گسترده مرحله دوم نهضت آسفالت معابر سطح شهر آغاز تا بزودی شاهد بهبود وضعیت شهر در این حوزه باشیم.

???? علیرضا بهادری خاطر نشان کرد : در مرحله اول طرح بزرگ نهضت آسفالت معابر شهر بهبهان ۳۸ خیابان اصلی و فرعی بهبهان در سطحی قریب به ۲۵۴ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و پانصد میلیون تومان آسفالت شد.

???? شهردار بهبهان اذعان داشت : چندین اکیپ در مناطق مختلف در حال زیرسازی و فراهم نمودن مقدمات اجرای روکش آسفالت می باشند و مرحله دوم این طرح از چند روز آینده آغاز، که در این مرحله پیش بینی می شود ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شود.

شهردار بهبهان اظهار داشت : مهمترین اولویت بنده توجه به خواست و نظر مردم و رضایت‌ شهروندان است و خوشحالم که تاکنون تلاش نموده ام بر اساس خواسته همشهریان عزیز عمل کنم‌.

???? بهادری عنوان کرد : اعتبار تخصیص یافته برای مرحله دوم نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر بهبهان  ۱۱ میلیارد و چهارصد میلیون تومان می باشد.

شهردار در پایان تاکید کرد : در مرحله اول نهضت آسفالت توجه ما به خیابان ها و معابر مرکز شهر معطوف شد و در این مرحله اولویت با خیابان ها و معابر اصلی و فرعی حاشیه شهر و نقاط کمتر برخوردار  بویژه مناطقی که خاکی هستند ، خواهد بود.

شهردار بهبهان در پایان اولویت اجرای آسفالت در مرحله دوم را مناطق ماهور ، کاردانش ، زمین های معروف به مرتضوی روبروی قصر یک ، منطقه پردیس دو پشت خانه سالمندان ، خیابان اصلی اسلام آباد و برخی مناطق کمتر برخوردار اعلام کرد.
.
.
.
????روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی