آذین بندی میادین و معابر سطح شهر بهبهان


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

🔽شهرداری بهبهان ،نصب ۱۰هزار متر ریسه پرچم ایران و رنگی ، پرچم آویزی، ۴۰۰ متر کتیبه پرچم، ۱۵۰ عدد پرچم در سایزهای مختلف و ریسه لامپ هایی با رنگ های در سطح شهر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را انجام داد.

🔽سرپرست شهرداری بهبهان (رییس ستاد فضا سازی دهه فجر)، با اشاره به ایام الله دهه فجر و توجه به فضاسازی محیطی و آذین‌بندی در شهر دارالمومنین بهبهان ، اظهار کرد: امسال به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میادین و معابر شهر بهبهان توسط حوزه خدمات شهری ،نیروهای زحمت کش و همیشه در صحنه زیباسازی ،روابط عمومی ،آذین بندی شده است.

🔽وی افزود: علاوه بر ۱۰ هزار متر ریسه پرچم ایران و رنگی ، ۱۵۰ عدد پرچم آویزی، بیش از ۲۰۰ متر بنر ، ۱۰۰عدد پرچم در سایزهای مختلف و ریسه لامپ هایی با رنگ های مختلف در سطح نصب شده است که در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است .

🔽مسعود دایی زاده با اشاره به ضرورت توجه به فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تاکید کرد: مردم نسبت به مناسبت‌های ملی و مذهبی حساس هستند و از شهرداری بهبهان توانسته که فضای شهر را متناسب با ایام مناسبتی آذین‌بندی کند.وی ایام الله دهه فجر را جز مناسبت های ملی و مذهبی دانست که نقطه تاریخی سرنوشت‌سازی برای مردم ایران محسوب می‌شود.

🔽ایشان در ادامه افزود :جا دارد از تک تک عوامل شهرداری که این مدت پای کار بوده اند کمال تشکر و قدردانی کرد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی