شهرداری بهبهان

شهرداری بهبهان بر اساس ماده 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و نامه شماره 568563 مورخه 30/3/95 سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در نظر دارد از طریق مزایده عمومی نسبت به جذب پیمانکار جهت تکمیل، تجهیز و بهره برداری از پارک بانوان واقع در میدان غدیر، ابتدای کوی ماهور اقدام نماید. لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط دارای تائیدیه صلاحیت معتبر از سوی اداره کار و امور اجتماعی دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مزایده به امورقراردادها شهرداری مراجعه نمایند.
1- اسناد مزایده در مقابل پرداخت مبلغ 000/500 ريال (غیر قابل استرداد) به حساب شماره 3100003349000 بانک ملی بنام شهرداری بهبهان تسلیم می گردد.
2-مبلغ قیمت پایه اجاره ماهیانه : 000/000/70 ريال می باشد.
3- شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/42 ریال را به صورت ضمانت نامه بانکی (ضمانتنامه بانکی باید با اعتبار 3 ماهه باشد) یا به صورت واریز نقدی به حساب شماره 3100003349000 بنام شهرداری بهبهان نزد بانک ملی به عنوان (سپرده شرکت در مزایده) پرداخت نماید.
4-مدت قرارداد با برنده مزایده : یک سال (12 ماه شمسی) می باشد (که در صورت رضایت کارفرما، قرارداد قابل تمدید میباشد.)
5- موضوع کار : تکمیل، تجهیز و بهره برداری از پارک بانوان ( مساحت کل پارک 10000 مترمربع، عرصه سوله ورزشی سرپوشیده 1250 مترمربع، دارای سایت اداری و رختکن حمام به مساحت 137 مترمربع ، نگهبانی و سرویس بهداشتی به مساحت 25 مترمربع و پیست دوچرخه سواری)
6- شخص برنده مزایده باید در هنگام انعقاد قرارداد مبلغ 000/0000/000/1 ریال را به عنوان ضمانتنامه سپرده حسن انجام کار تحویل شهرداری نماید.
7-هزینه انتشار آگهی ها و هزینه کارشناسی جهت تعیین قیمت پایه مزایده به هر تعداد نوبت بر عهده برنده مزایده می باشد.
8- شهرداری در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد و این حق را برای خود محفوظ می دارد که تمام یا تعدادی از پیشنهادات را رد نماید و به هیچ وجه مقید به پیشنهاد خاصی نبوده و نیز تعهدی بر امضاء پیمان با ارائه دهنده کمترین قیمت پیشنهادی را ندارد. و ارائه دهنده کمترین قیمت پیشنهادی، لزوماً برنده مزایده نبوده و برنده مزایده به تشخیص کارفرما و با توجه به جمیع جهات تعین و اعلام خواهد شد.
9- به پیشنهادهای ارائه شده به صورت ناقص، مشروط، نامفهوم، مخدوش، فاقد سپرده، فاقد برآورد قیمت کارشناسی و فاقد برگ تائیدیه دستگاه نظارت و همچنین پیشنهاداتی که پس از انقضاء مهلت تعیین شده در آگهی برسد، ترتیب اثر نخواهد شد.
10- محل دریافت اسناد : بهبهان، خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، واحد امور قراردادها می باشد.
11- محل تحویل پیشنهادات : بهبهان، خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، دبیرخانه شهرداری می باشد.
12- مهلت دریافت اسناد : از مورخه 5/08/95 لغایت 12/08/95 (همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)
13- مهلت قبول پیشنهادات و پاسخ به مزایده حداکثر تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخه 24/08/95 می باشد. (همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)
14- تاریخ بازگشایی پاکات و برگزاری کمیسیون مزایده : ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخه 25/08/95 می باشد.
15- جهت دریافت اسناد می بایست اساسنامه شرکت، آخرین آگهی تغییرات به همراه معرفی نامه از طرف شرکت و همچنین گواهینامه تائید صلاحیت معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه گردد.
16- برندگان اول و دوم و سوم مزایده هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
17- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مزایده درج گردیده است .
18-متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با تلفن 6-52726174-061 واحد امور قراردادها تماس حاصل نمایند.
دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...
یک نظر بنویسید